2022年6月22日

Cetaphil 舒特膚透亮抗敏日霜SPF15




幾個月前, 我突然覺得面部痕癢
T字位仲紅左成個星期
睇醫生話我係突發性濕疹
西醫當然都只係開有類固醇藥膏比我
因為凡有類固醇藥膏我都唔敢用
所以由果個星期開始我就轉用晒抗敏感既護膚品了




想同大家分享一下我用緊Cetaphil舒特膚透亮抗敏日霜SPF15
佢有革命性溫和透亮專利技術,
仲有皮膚科醫生認可醫學級美白成份NIACINAMIDE
最重要佢係低敏配方, 唔含酸類, 高光敏性同低穩定性美白成份
幫我敏感皮膚日間都可以進行亮白, 具防曬保護,同時仲保濕抗敏



質地好容易推開, 而且仲吸收得好快
日間用完之後再上妝都完全唔怕
抗敏之餘,仲可以減淡色斑,改善暗瘡問題,幫我嘅皮膚重擔淨白亮麗!

 




#CetaphilHK #Cetaphil舒特膚 #舒特膚 #透亮抗敏系列
#BrightHealthyRadiance #天然海百合精華 #醫學級NIACINAMIDE
#透亮抗敏 #亮肌 #溫和透亮專利技術 #亮白 #防曬

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...