2018年2月27日

♡ 餐桌 ◆ 台灣限定My Melody Cafe ◆ Amandier Cafe ♤





早前咁岩同朋友夾到時間黎左一轉快閃台灣XD
只係為左去期間限定既Melody Café好感動啊!!!!!

My Melody x Amandier Cafe
呢個期間限定既Café會至到去930,
想要去的大家快D安排一下行程啦~
我跟朋友出發前已經係網站上訂左位,
佢地只係接收訂枱架咋!

地點好易搵捷運忠孝新生站行過去好快就到啦~
一去到見到門口既Melody耳朵門框真係好感動啊!


好靚,! 好靚!! 好靚!!!  (重要既事所以要講3XD)
去到呢個位已經係想影十萬張相啦
我件MELODY外套終於有用途啦~~~~~


由於我地比原定既時間早到左,
所以都等左一陣影下相其實真係好快過~
入面仲有Melody商品賣不過有部份都係平時SANRIO賣既野!
至於我買左D等我介紹完食物再同大家分享啦



我地食3點果一轉所以都係下午茶時間
鹹點既選擇不多大部份都係甜品
既然黎得無理由唔叫D特別既野食架麻


所以我地就叫左2個輕食加MELODY頭既乳酪蛋糕
(相信最多人叫一定會係呢個啊!!!!)



野食黎到之後我地不停影左好耐相
(我自己都帶備左好多配件黎XD)
好明顯我都係一個瘋狂粉絲()

野食既質素都算唔錯啊!
果然唔係淨係得個樣架~ (應該比起香港既好XD)


餐廳內仲有幾個影相位比大家影相




所以我地真係玩左好幾個鍾頭!
身為Melody粉絲真心覺得今次旅程真係好值得去啊~


餐廳地址台北市中正區新生北路一段661F
營業時間周一~周日 11:00  21:00
預約專線: (02)8501-5950
預約網站https://yoyaku.myqueue.tw/webform/webforms/4EA8D20B08C433BE/confirm-condition
Facebook: http://www.facebook.com/mymelodyxamandier



                    
    facebook            instagram              twitter                 youtube

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...