2019年10月15日

♡ 護膚 ◆ 我的第N支紅水?! ◆ Bioderma潔膚水 ♤

卸妝油定潔膚水好
很多人都說每天化妝會令皮膚差
我幾乎每天都化妝💄 其實只要徹底清潔, 也可以令肌膚變得更好
一直以來卸妝我都愛用Bioderma的潔膚水
以前增經有用過卸妝油, 但是油一旦洗得不乾淨更會堵塞毛孔
Bioderma潔膚水就不同了! 是水溶及油溶分子徹底卸淨妝容, 吸走毛孔殘留物, 內外徹底潔淨皮膚


宜家係gratus輸入優惠碼*BH2K1908」就可以用$180入手500ml裝,再加送2100ml裝,等同平時嘅56折啊!優惠期有限,快啲click入去搶購啦😍https://www.gratus.com.hk/s/VLGCKE 


只要輕輕一抹, 便能帶走99%妝容, 更能吸走78%重金屬
讓你回復零妝, 無髒的純淨膚質

我平時會配以純棉的化妝綿使用, 不傷害皮膚
卸妝洗面後, 會配上Matricium再生水令皮膚自我修復
最後再加上澈活水循精華幫皮膚強效保濕
只需要幾個步驟, 日日化妝也不怕 :)

如果大家想要購買Bioderma深層卸妝潔膚水
立即到Gratus個人醫美自選平台選購吧
保證100%正貨!!!!
只要1 click, 免費送到府上
安坐家中都隨時可以呵護出零妝無髒的水淨肌



*好的東西,當然要跟大家分享*



*⑅୨୧┈┈┈┈┈┈┈┈┈୨୧⑅*
⑅⃝ Yukari in Wonderland ⑅⃝
*⑅୨୧┈┈┈┈┈┈┈┈┈୨୧⑅*

歡迎 ※ 產品試用 ※ 出席活動 ※ 廣告合作 ※

Email:yukariinwonderland@gmail.com







沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...