2021年10月16日

♡ 彩妝 ◆ 我的私心唇色推介 ◆ Lancome 全新L'ABSOLU ROUGE 瑰麗系列唇膏 ♡

 


年尾又到了, 開心咁迎接多個唔同節日
聖誕節, 除夕等等
咁重要既節日當然要靚到盡啦
除左要襯好晒衫之外, 當然個妝都要襯埋啦

以妝容黎講唇膏都一定走唔甩
今日就等我同大家推介一下我鐘意用既唇膏啦
Lancome 既全新L'ABSOLU ROUGE 瑰麗系列唇膏
佢有分到CREAM同DRAMA MATTE 2條line
法國製造的高級訂製唇膏


個人黎講我比較鐘意佢既CREAM系列
蘊含30%滋潤玫瑰凝霜成份
長達18小時潤澤舒適, 呵護雙唇
明亮柔潤妝效   矜貴絲滑享受


而另外既DRAMA MATTE系列
濃郁色彩三種極緻玫瑰萃取及透明質酸等成份
持久妝效達6小時
絲絨無妝效   矜貴持久
採用型格時尚的亮金圈環設計
配合全新花瓣形唇膏
好高貴, 亦都好有節日感


推介一下佢地最大熱既色比大家
我自己最鐘意就係佢既 CREAM系列 #274號French Tea 
搽出黎隻色真係超級靚
DRAMA MATTE既 #888號French Idol都好靚, 好岩節日用

當我試完色比大家睇之後用紙巾抹完都仲有色
証明佢都 long lasting架

試上咀比大家應該會清楚少少
呢一枝係CREAM系列既 #274 French Tea

而呢一枝都係私心推介既DRAMA MATTE系列
#888 French Idol


大家快D去入手為節日做好準備!!!
另外L' Absolu Rouge Cream系列既 #196 會係Lancome 2021聖誕Beauty Box套裝可揾得到
到時大家可以入手聖誕Beauty Box 當自己既聖誕禮物啊!


#LancomeHK #LABSOLUROUGE #小蠻腰#瑰麗豐盈絲滑唇膏#瑰麗絕色啞緻唇膏

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...