2018年1月25日

♡ 保養 ◆ 瓷溫排毒瘦身療程 ◆ Beaustyle ♤




天氣凍或者係冬天都會比左藉口自己唔去做運動
我就係一個好好既例子XD
都唔知有幾多個月冇去跑步啦~
(之前明明買左好多戰衣^^;)


唔做運動既日子就算飲水都會覺得肥
冇出汗又冇地方去排毒
皮膚都真係覺得差左啊!
岩岩好有機會去Beaustyle度做呢個瓷溫排毒療程
完全可以做晒我想要既野啊!

事不宜遲, 等我慢慢同大家介紹一下呢個”瓷溫”到底係啲咩啦~

今次我揀左做小腿啊!
因為我一直都覺得我小腿水腫情況都幾嚴重
加上我係經常著裙, 見得人最多既地方真係非佢莫屬啊!



呢個療程其實需時唔係好耐
短短既時間又做到效果真係唔錯架
雖然我係做小腿,
不過治療師會先同我做背脊10分鐘, 佢地叫”開背”
因為要先疏通左身體既經絡先, 所以就由背部開始


治療師會用機器加熱去撃壓你既穴位
撃壓係指用振動同埋指壓既原理
平時出去按摩可能要用半個鐘既時間, 佢十分鐘就得左啦~

一路撃壓背脊, 佢既熱力令到我好想訓覺啊!!!!
實在係太舒服啦, 真係唔想比佢停

之後就開始做腳啦~


都係一樣撃壓小腿, 不過小腿比背脊痛啊
治療師話因為我小腿太累再加上淋巴可能唔通
所以一開始係會有小小痛, 但係做多幾分鐘就會開始舒服返啦
呢個都係排毒去水腫既功效啊

小腿都係做10分鐘就搞掂啦~

大家可以睇下做完後既分別
真係即時都睇得出!
因為排走左多餘既毒素, 即時去埋水腫
所以效果都幾明顯~

做完離開左直到我返到屋企, 個人都keep住熱架!
冬天做呢個療程簡直係一流啊~

呢個療程不但可以幫你排毒減肥之外
原來仲可以幫你調理身體架~
因為佢撃壓你既穴位, 所以會幫你調節返身體既體溫, 提高返你身體既免疫力
仲可以幫你消防隊疲勞 (你見我做到想訓著就知有幾舒服啦)

治療師話如果有M痛煩惱既朋友, 如果做肚既話仲可以改善M痛
我下次都要試下做肚仔先XD


**以上療程由Beaustyle提供**

多謝收看*




                    
    facebook            instagram              twitter                 youtube

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...