2018年1月12日

♡ 保養 ◆ [髮型用品] 唔需要熱力又唔傷頭髮, 韓國大熱既捲髮芯 ◆ Rolly Curly Gurupang ♤






早排收到呢一個Gurupang先知原來最近韓國超HIT!
不過就咁望落去其實又真係完全唔知點樣入手去用

上網做左d research, 睇左d片咁學下學下就開始掌握到少少
(起碼唔會燙傷先啦**)
但我又真係好似太長^^;
咁就唯有試用係瀏海度比大家睇下啦!

其實一d都唔難架, 應該比捲髮捧易用

其實呢個捲應該適合一d頭髮唔太長既人用

先同大家一齊開箱先


呢個襯晒我既粉紅色化妝袋裝住2大包既捲芯同手柄

另外一枝就係用之前噴, 可以確保佢keep得耐d


拎晒出黎發現原來捲芯希3size
//, 分別比唔同長度既朋友或者係想要唔同捲度既朋友
好貼心啊~
以下係我每一朝起身既指定動作...

因為d瀏海經常都阻住我化妝,
所以我通常起身會即時夾起佢, 再刷牙洗面
所以會夾到d瀏海有個控
平時出門口前都會用捲髮捧去捲下佢先架


解左個夾d瀏海完全係唔受控制咁側晒一邊, 堆埋一舊咁
今次我就用呢個方法去試下唔用熱力可唔可以還原返佢先
等我d頭髮唔洗咁傷嘛!


研究左一陣發現原來都幾易用架喎
同梳頭冇咩分別, 又唔洗用熱力


首先我會將前面既瀏海分做2 parts
之後就一梳梳到尾XD 由尾開始捲佢上去啦


捲好之後就咁就將佢個柄拉返出黎
個捲芯就會hold住左架啦


如此類推咁將淨低既頭髮捲埋佢就搞掂啦
係咪好簡單呢~^^


說明書話要等5分鐘就得架啦~
不過我諗如果等耐d都冇所謂啦
因為佢又冇熱力, 擺得耐又唔傷頭髮
可能效果會仲好添啊!

, 我就比大家睇下我5分鐘既效果

好自然啊, d頭髮變返正常啦!
唔會好似用捲髮捧捲完有時太過生硬既感覺
仲有d似空氣瀏海啊
如果頭髮短既朋友仲可以用呢個黎整梨花頭架

下次等我搵個model整比大家睇下啦~ :)

如果大家有興趣既話可以去Hair Cornere-shop度買架
買既時候入我個code仲可以有95折添啊!
http://shop.hair-corner.com/hk/products/Beauty%2520Bakery/258
code: yukari


以上產品由Hair Corner提供

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...