2020年3月5日

♡ 保養 ◆ 眼睛急救法 ◆ Megeve Beauty 8效眼袋槍 ♤



每日工作都長時間對住電腦

平時係屋都長時間玩電話

令到對眼都超出左負擔

眼紋都開始走出黎

加上最近好多劇要睇夜左訓眼圈都愈黎愈深

呢個時候我即刻預約左Megeve Beauty去急救

做返個第4代既8效眼袋槍先
佢地既8效眼袋槍配合左獨家既8效眼肌原液
加上8效眼肌膜將功效滲透同延長
可以強效咁消滅眼袋急救眼紋/眼圈/眼腫/眼下垂等問題
絕對係眼睛既急救神器啊!

好鍾意Megeve Beauty既環境啊!一上到去已經感覺到好relax房間既設備又齊全 (仲好靚好高級啊!!!)



治療師好溫柔咁幫我卸妝同洗面

再敷上角質啫喱幫我清走左唔要既角質先




之後就用8效眼肌原液開始幫我導入

令眼睛更加吸收精華

療程既時候仲有暖暖既感覺好舒服
真係會舒服到訓著XD
半個鐘既療程好快就過左啦
最後再敷埋呢個8效眼肌膜就完成成個療程啦!!


做完個療程之後眼圈淺左之餘眼紋都減淡左好多

就算冇化妝都覺得對眼精神晒

果然係眼袋神器啊



完成左療程仲有個設備齊全既化妝間化返個妝吹返個頭




直接就可以去約會啦~

有眼袋煩惱既朋友真心推介啊!!!


Megeve Beauty地址: 銅鑼灣希慎道1號20樓全層











好煩啊好煩啊!!
一直都比色斑問題困擾
試過用好多唔同既product都解決唔到
終於把心一橫去搵專業既美容師幫我

今次我去左APlus度打斑
係呢段時間大家都做好衛生程序
先度體溫, 再用消毒噴霧幫我全身消毒
再開始今日既療程

療程之前美容師會先幫我做皮膚分析
再決定療程既次數, 用既儀器到底合唔合適
同埋會講解一下療程既流程先會開始幫我打斑

療程前先影張相比大家睇下先
其實我既斑都係係顴骨既位
都係曬出黎既斑
所以都唔係太難解決

打斑既過程美容師都好細心
會不時問下我痛唔痛
其實個感覺係好像比橡巾彈下彈下咁
只不過我既皮膚比較薄
所以比較易紅
大家唔洗太擔心

會分別用唔同既度數打全面2次
黑色素深D既地方感覺就會相對大

抒完之後會敷返個保濕既凍膜去修復返皮膚
而我敷完之後已經降左紅啦~

不過大家唔會以為打斑打完一次就會冇晒或者冇左好多啊
通常一星期後效果會最明顯
同埋我都要打3到5次先可以完全冇晒架

呢張個我過左3個星期後影架
(完全素顏XD)
大家可以見到有D細粒既已經唔係好見到
而其中都淡色左
不過記得打完斑一定一定唔可以曬啊!
仲要好好做好保濕添
始終做完高能量既療程皮膚都有一定既負荷
早上出門我都會帶太陽鏡 XD
(並唔係為左有型架, HAHA)

等我下次再去打完斑再同大家跟進一下我既進度啦 :)


如果大家同我一樣都有色斑既問題
可以去Aplus度問問美容師既意見啊!!!


Facebook: https://www.facebook.com/aplusbeauty.com.hk/
網頁: https://a-plusbeauty.com.hk/



以上既療程都由Aplus提供
所有都係由本人真實既感受



*好的東西,當然要跟大家分享*





*⑅୨୧┈┈┈┈┈┈┈┈┈୨୧⑅*
⑅⃝ Yukari in Wonderland ⑅⃝
*⑅୨୧┈┈┈┈┈┈┈┈┈୨୧⑅*

歡迎 ※ 產品試用 ※ 出席活動 ※ 廣告合作 ※

Email:yukariinwonderland@gmail.com











沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...